WHAT’S IN MY BAG

Hi guys! Today is a "What's in my bag" blog post to show you what I carry everyday in my bag (This is also a new label, stay updated for more news!). I'm currently using my new H&M bag, it's the perfect bag for when I don't want to carry a lot of stuff and is black and white!


When I use my Michael Kors bag or Ellen Vicius, I literally fill it with so much stuff!! The items that are always with me are:

Mini pouch. H&M black pouch with white dots that holds random things like makeup products. 

My phone. I have a Samsung Galaxy S4. I'm quite loyal to the Samsung family! 

Sunglasses. Marc by Marc Jacobs black and white sunnies (they go with everything).

Perfume. Jimmy Choo Eau de Parfum, the best smelling, the best parfum! (HERE)

Lipstick. Chanel Rouge Allure, one of my favorite lipsticks. Red on power! 

Fruit lip balm. The Fruity Shine line, is one of the most popular versions of Labello lip balms. I love the new flavor: Watermelon.

BB Cream. Maybelline Dream Fresh BB cream. I can wear under makeup and have it go smoother, or can also use alone. The tube is a small-sized, making it great for carrying around in your bag. Don't you think?

Hand Cream. I'm a fan of Nivea products because they are always of a high quality and of course this one is no exception. 

Eyes Liner. My new Maybelline Big Eyes liner. Who doesn’t want bigger, brighter eyes? Blanc pour ouvrir, noir pour définir! 

A Notebook. Just to jot down ideas, goals, or just to write down my shop list! 

Fashion Magazine. Glamour FR (June14)

Card Wallet. Ellen Vicius leather card wallet.


Olá pessoal! Hoje é um blog post titulado por "What's in my bag" para mostrar o que eu levo todos os dias na minha bolsa (é também um nova rúbrica, mas mantenham-se atualizados para mais novidades!). Atualmente estou a usar a minha nova bag da H&M, que é o perfeita para quando eu não quero levar um monte de coisas e é em preto e branco! Yay! Quando uso a minha MK ou Ellen Vicius, eu literalmente preencho-as com imensa coisa! Tipo "casa às costas", vocês imaginam? (hahaha) Então, os itens que estão sempre comigo são: 

Mini bolsa. Uma bolsinha preta da H&M preta com bolinhas brancas que mantém coisas aleatórias, como por exemplo, os produtos de maquilhagem. 

O meu telefone. Tenho um Samsung Galaxy S4, e sou sou muito fiel à família Samsung! 

Óculos de sol. Estes óculos Marc by Marc Jacobs em preto e branco (eles dão com tudo). 

Perfume. Jimmy Choo Eau de Parfum, é o melhor cheiro, o melhor perfume! (Podem encontrar AQUI)

Batom. Chanel Rouge Allure, um dos meus batons preferidos de sempre. Vermelho no poder! 

Fruit lip balm. A linha de brilho frutado, é uma das versões de hidratantes labiais mais populares da Labello. Eu adoro o novo sabor: Melancia. 

BB Cream. Maybelline Dream Fresh BB cream. Posso usar com maquilhagem e ou simplesmente usá-lo sozinho. O tubo é de pequeno porte, tornando-o excelente para transportar no nosso saco. Vocês não acham? Tenho usado nestes últimos dias e não me arrependi de o ter comprado!

Creme para as Mãos. Sou fã dos produtos Nivea, porque são sempre de alta qualidade e, claro, este não é excepção. 

Delineador de olhos. O meu novo delineador Maybelline Big Eyes. Quem não quer olhos grandes e mais brilhantes? E sabem qual é o segredo? Blanc pour ouvrir, noir pour définir! (O branco para abrir e o preto para definir)

Um bloco de notas. Só para anotar idéias, metas, ou apenas para escrever a minha lista de compras! 

Revista de moda. Esta é a Glamour FR (edição de Junho de 2014) 

Carteira para cartões/Porta-cartões. Da Ellen Vicius em couro.


9 comments:

  1. Quem me dera ter esse telemóvel!!!

    ReplyDelete
  2. A mala já a vi no site e é liiiinda!!

    www.mirihamsblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Adorei a mala Iv! Acho que fiquei apaixonada até ahaha.
    Boa semana <3

    www.mycloudbylu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Gorgeous bag. I am impressed to see when organized properly it can actually tale just enough stuff. Lovely post!

    http://www.thefashionstirfry.com

    ReplyDelete
  5. Olá Ivânia

    Quantas coisas legais em sua bolsa.
    Ótima semana para vc...

    AMIGA DA MODA by Kinha

    ReplyDelete
  6. The Labello lipbalm looks a lot like Nivea lipbalm! >.< I used to have one of those in Strawberry before moving on to Maybelline Baby Lips ;)
    I don't carry that many beauty products on my bag. I only carry touch-up products like powder and lipstick (sometimes with blush and its blush and/or eyeliner). Your bag looks so full! :D

    Anyway, I've been looking for a bag like yours but apparently this model is quite a hype and sold out everywhere :(

    ReplyDelete
  7. A mala é linda <3
    Isso num dia normal, certo?
    Porque se fores como eu, quando dou por ela tenho a casa dentro da mala, o escritório etc etc

    Boa semana!

    grande,
    Vanessa Ribeiro
    http://nessabyvanessaribeiro.blogspot.pt

    ReplyDelete
  8. Temos o mesmo telemovel:)

    http://fromportugaltonyc.blogspot.com/

    ReplyDelete