Coffee and grapefruits



LIFESTYLE. Good morning! How are you guys? I had coffee, grapefruits and reading fashion books this morning. Delicious! Do you agree? (ehehe) Now, I have to go! See you later! 

Bom dia! Como estão? Iniciei a minha manhã com café, toranjas (este fruto é ótimo para o combate à celulite!) e li alguns livros de moda. Ah! E um macaron de framboesa que partilhei no instagram! É delicioso começar assim o dia! Concordam? (ehehe) Agora, tenho de ir! Volto mais tarde,  com imagens do meu pinheiro de natal! Kisses *

WIN A GLAMOROUS KIT OF SAMPAR PARIS - HERE!! 


4 comments:

  1. O meu dia começou a trabalhar :(

    ReplyDelete
  2. I have this book too, loving it!

    http://ahflondon.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  3. What a lovely morning it is for you!! (:

    the worldling blog

    ReplyDelete
  4. que fotos mais lindas!!!
    nunca provei toranja mas fiquei deliciada, vou experimentar XD

    kiss kiss
    bellis**

    www.bellisgirl.tictail.com
    www.bellisgirl.blogspot.com

    ReplyDelete