ROSE trend


ROSE. The colour is so stunning and it seems to add a sophisticated look to every outfit. Ok, I can not stop obsessing over all things blush toned! So, I have been steadily collecting some amazing pieces and I would like to share with you. Here is my current suggestions! 

Esta cor é simplesmente impressionante e parece que consegue adicionar um toque de sofisticaçao a um coordenado. Ok, eu confesso, tenho ficado obcecada com "todas" as coisas nestes tons de blush! Tenho vindo a recolher algumas peças incriveis e tinha de partilhar convosco! Eis as minhas sugestoes atuais!  *

ASOS - Pochette transparente (HERE); NIKE - Air Max (HERE); ASOS - Doggie doodles stylo (HERE); GIVENCHY teint; COOPER & STROBLLBRAND jacket oversized (HERE); ASOS rings (HERE); STUDIOSARAH - Carte "merci" (HERE); TED BAKER Bottes (HERE); FRENCH CONNECTION - manteau oversized (HERE); ACNE cardigan (HERE); LIQUORISH bag (HERE); VANS baskets (HERE). 


3 comments:

  1. Eu confesso que não morro de amores por esta cor! Não é um cor clássica e eu torço um bocadinho o nariz... Mas de alguma forma, tenho a certeza que tu sabes coordena-la :) Vou ficar a espera de um conjunto bem lindinho *
    http://allaboutmakemehappy.blogspot.pt/

    ReplyDelete