Deluxe cakes

Trés chic!


45 comments:

  1. Gorgeous cake designs!
    I should get one for my next birthday!

    ReplyDelete
  2. Ai que máximo!!
    Adorava ter um bolo destes para os meus anos:-)

    www.nzlookbook.blogspot.com
    (blog de roupas feitas por mim)

    ReplyDelete
  3. Também eu honey's!!!

    Próximo aniversário será um destes!!


    :D*

    ReplyDelete
  4. Trec chic indeed, what a great idea for a birthday cake. A fashionista would be so happy to get one.

    ReplyDelete
  5. OMG gorgeous cakes!!! i'm new on blogger and from now i'm your follower :) if you want to follow me this is the url : http://martinathesolarflare.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Espectáculo, mas depois falta a coragem para os cortar :)
    *

    ReplyDelete
  7. And I used to hate cakes..

    ReplyDelete
  8. wow those cakes are amazing...but i wonder how they taste! lol. great post thanks for sharing

    xoxo Monroe

    Fashion Steele NYC

    ReplyDelete
  9. lol!! i shall never eat them cakes!! hahaha

    http://jasonitos.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Lindos, impossíveis de comer ;)
    Beijo
    Diariodemimgirlchic.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. q showwwww!!!!! muito legal!!!!
    bjnsssss ♥ ♥ ♥
    Luíza
    http://jornaldaluluteen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. wow!! amazing cakes!! really nice, i really want to have one!!

    kisses!

    ReplyDelete
  13. eu quero um desses no meu próximo aniversário...são lindos, até tinha pena de comer :) estou a brincar...sou super gulosa, não iam durar muito tempo.

    bjooo

    www.allxury.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Those are lovely!!!
    The last one is a favorite!!

    http://themessenger-bag.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. 1 de cada por favor ;)

    Cs1993
    <3

    ReplyDelete
  16. Omg, I would be sorry to eat them!
    Realy piece of art!

    ReplyDelete
  17. On my next birthday I want such a cake!!

    Vicky
    (new post: Sunday's activity - baking & follow me)

    ReplyDelete
  18. Great cakes!!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. i wouldn't even eat it, haha just keep it and stare at it.

    ReplyDelete
  20. Quem nao quer um bolo da Chanel acompanhado com o perfume no. 5.. Ate eu
    LOx

    ReplyDelete
  21. Wow the three of them are really cute!! I dont know why I never thought of having a chanel bag cake.

    ReplyDelete
  22. oh my gosh ! that is the most gorgeous cake ever !

    ReplyDelete
  23. São lindos, nem dá vontade de os comer.

    Mil pétalas...

    ReplyDelete
  24. amazing!!! how cool are these cakes!!!? xo

    ReplyDelete
  25. Adorei, tbm quero um para os meus anos, heheheh Always Chanel...

    ReplyDelete
  26. Adoro:) alias...estou a pensar sériamente em ter um para o aniversário que se aproxima:)
    XoXo

    ReplyDelete
  27. loving the cakes! I want one of them for my 20th birthday! <3


    The Fashion Coffee

    ReplyDelete
  28. Ivânia minha amiga qt luxo é esse! Meu niver tá chegando (29/12) e acho que vou encomendar um desses! Já imaginou o luxo! Amei!!!!!
    Bjs
    http://garimpus.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. I want one of these cakes for my birthday next week:)

    xx

    ReplyDelete
  30. Ivânia ... babe, nem imaginas quanto dói, sobretudo aquelas que não rebentam com o impacto! Parecem berlindes disparados por uma pistola de pressão de ar!!!

    Mas adorei a experiência, valeu a pena, hei-de fazer outra vez...o único senão é que foi 30€ 500bolas, mas deu para a tarde toda!!!


    Olha gostei muito da tua nova foto de perfil e dos "deluxe cakes" quero um desses para os meus anos!!! :)

    beijinhos e boa semana

    ReplyDelete
  31. I love it! But you can't eat that it's so beautiful!

    Aurélie.

    ReplyDelete
  32. Estes bolos para além de fazer água na boca,são também de fazer perder a cabeça...ai se eu tivesse uma escultura destas nos meus anos...

    ReplyDelete
  33. Amazing cakes!!!!! :D

    Luciana
    http://lucelove4fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. wow those cakes are intense! they almost look real!! thank you for visiting our blog & leaving comments!!

    xo, camilla & valerie
    abutterflybyday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. deliciously beautiful.. I wouldn't want to eat it~~ it's too pretty

    http://burbailey.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. heyyyy :) thanks for the comment!!!
    beautiful blog....i love coco chanel!!! a wonderful woman


    xoxo
    http://thespointofview.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Quero comemorar meu aniversário assim!!! Haha!

    Bj

    ReplyDelete
  38. fazem-me lembrar os bolos do cake boss (um programa k dá no antigamente designado canal people&arts)

    ReplyDelete