New collection Christian Louboutin - Spring/summer 2011





....My 4 favourites pair..



26 comments:

  1. so cute!!!
    spanishcoolhunterb.

    ReplyDelete
  2. Oh my! the first and the third are my favorites! :)
    xxx

    http://gypsy-diaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Christian Louboutin never cease to amaze everyone with modern designs with a clean cut. kudos to this shoe brand. ;)

    FASHION TOY GUN

    ReplyDelete
  4. never been a crazy fan of louboutin but man id die for these shoes!!!

    ReplyDelete
  5. Ola!!
    Adoro os,mas sao os segundos os meus favoritos,a cor e o design sao demais!
    Mudando de assunto..estou em Braga.Vivo em Guimaraes,e pertinho.
    Bjs,boa semana!

    ReplyDelete
  6. oh my, the first pair!!!!loving it

    ReplyDelete
  7. Ai que arrasooooooooo o seu blog!! Obrigada por ter perdido um tempinho e passado la´mo meu Mundo =) E que visitante ilustre hein? Portugal!!! Que legal! Já estou seguindo, muito lindo o blog, e esses sapatos hein? Nossa bafho, como se diz aqui no Brasil, enorme bjo e vamos mater contato!
    Estou te seguindo no twitter tbém =)
    @Lili_Freitas

    ReplyDelete
  8. LOVE at first sight with the third one! <3

    ReplyDelete
  9. Hey parabens pelo teu video... afinal a menina tb dança :) e gostei do outfit que mostras-te :)

    Convido-te a visitares o meu blog e a veres o video que eu fiz sobre a cidade do Porto, cidade essa onde eu passo a maior parte do meu tempo. Fiz com muito carinho e empenho... espero que gostes.

    Beijinhos***

    Brown and Cappuccino*

    ReplyDelete
  10. Os azuis matam-me... *suspiro*
    *

    ReplyDelete
  11. I'm coming back!
    great blog as always!

    ReplyDelete
  12. Ai que saudade de comentar aqui.. eu demoror mais apareço.
    Belos pares hein?!
    Tu sempre mostrando bom gosto!

    Beijo grande

    ReplyDelete
  13. Fancy footwear with great color pops to pimp every outfit. aee you around, FashionLifeCoach

    ReplyDelete
  14. To die for, that's all!

    As your killer outfit, hun, HOT!







    LA

    ReplyDelete
  15. é de babar!
    Adorei o 1º! \0/

    bjinhos
    http://elzaviciosepaixoes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. amazing, more beautiful that the ugg...

    ReplyDelete
  17. Uaul...
    Loubotin, sempre arrasa... todos os sapatos são baphônicos...
    Amei..
    Bjs, bjs
    Anna

    ReplyDelete
  18. Ai que eu quero os terceiros *.*

    obrigada pela visita :D

    ReplyDelete
  19. I want them all!!!!!!! you look stunning btw

    http://dhghost.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. I loved the white shoes.
    Beautiful. I fell for it.
    haha

    Love the blog, I'm following you. Kisses.

    ReplyDelete
  21. Loucura total!!! Louboutin rulee!!! Tenho que ir investigar!

    ReplyDelete
  22. Obrigada pelo teu comentário ;)

    Para a próxima vem ter comigo! é sempre bom conhecer pessoas com gostos parecidos com os nossos!

    ;)

    Sil
    http://myfashionscript.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Oh My God! I love the shoes. I want all of them! Thanks for posting, I've been inspired. Come to my blog too. I have a competition where you can win a pair of boots.

    Cheers.

    ReplyDelete
  24. Great collection of shoes ! Their incredible.

    LookSpotter.com Street Style Fashion

    ReplyDelete
  25. I love the way you look, love your style, love your blog! Let's follow each other?

    ReplyDelete