nails... com logótipos das griffes!

Eu aderia..
E vocês?

Vote in Chicisimo:

<3

19 comments:

  1. ohhhh it´s fantastic!
    spanishcoolhunterb.

    ReplyDelete
  2. Thank you very much for the nice comment!
    I like your as well. Definitely a follower!

    All the best!
    xxx

    http://shopping-diva-com.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. WOW! I love it!
    We follow you!

    xx.

    burnyourunderwear.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. que bacana...
    adorei...
    não sei se teria coragem de usar.. mas é muito lega..
    boa semana
    bjokassssss

    ReplyDelete
  5. Oh my god!
    How original is you post!!
    Incredible!
    Nice blog. Iám your new follower
    Kesses from Spain
    www.lomasit.com

    ReplyDelete
  6. Cheesy. I think you need to have a really strong connection and commitment to your lovely brands, if you wear those nails. But the idea in general is worth a blogpost.Thanks for sharing. later, FashionLifeCoach

    ReplyDelete
  7. Adooro as Louis Vuitton! ;)

    ReplyDelete
  8. those nails are gorgeouss :D

    ReplyDelete
  9. I'm following you! Follow me back?

    ReplyDelete
  10. Não gosto muito de monogramas nem logotipos. Acho que aderiria só ao do Maison MArtin Margiela que para além de ser uma das minha marcas favoritas, pouca gente conhece o simbolo que a identifica.

    ReplyDelete
  11. Super cool, I want some of those chanel nails:)

    xx

    ReplyDelete
  12. Tem umas bonitinhas, mas eu não usaria;)
    Beijos!

    ReplyDelete
  13. I voted for you, I love your outfit.

    ReplyDelete
  14. eu achei meio estranho...rsrsrs
    bjnsssssssss ♥ ♥ ♥
    Luíza
    http://jornaldaluluteen.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. que unhas maravilha...!!!!!!

    ReplyDelete
  16. Sem dúvida que também aderia!! *.*
    Eu amo unhas que não sejam simples x)

    http://driikacd.blogspot.com

    ReplyDelete